Lördagens förutsättningar

2014-05-19 @ 11:29:00 / Planering
Sent igår kväll kom startlistorna upp på equipe och jag blev jätte taggad när jag fick se dom. Femte helgen i rad nu, sista tävlingen för i vår och uppehåll hela två månader, nu kör vi! 
 
Fick riktigt sköna preliminära starttider kl 14.12 och 16.00 och tävlingarna går på Örsta Kulle som alltid annordnar bra tävlingar med trevliga funktionärer och trevlig stämning, då återkommer man gärna! Den här gången har jag dessutom hjälp dom hitta fler startande, sen jag länka på fb och bloggen så tillkom det ca 30 starter, tycker jag borde få något litet tackpris för de haha! 
Annars i LB:n är det hela 18 startande! Minns inte sist det var så många, ponnydressyren i Örebro län är inte så populär. Så det är kul med lite motstånd samt 5 placerade. I LA:n är det 8 startande där kommer jag inte ha så höga krav på oss då det går regionalt och det innebär lite svårare och ett jätte tufft startfält. Måste verkligen tänka på att få upp han i den höga formen om vi ska kunna plocka poäng. Sen deltar vi ju även i en cup där kategorierna slås samman där det är 5 st totalt och 3 placerade i cupen. Hoppas på bra resultat i LBn så kan det kanske väga upp LAn, vi får se helt enkelt ska iallafall satsa gärnet.
 
I veckan ska vi rida igenom programmen mycket och förbättra, se vart vi kan bli bättre. Mamma ska få va mitt granskande öga och hjälpa mig hitta den höga runda formen för LAn! 
Är laddad till tusen 
 




Postat av: Katta

Hej, fin blogg kolla gärna in min blogg kram :)

Svar: Tack! :)
Evelinn Åkerman

2014-05-19 @ 15:45:21 / http://jagkatta.horseworld.se
Postat av: Sandra

Brukar inte vara någon skillnad i bedömningen när det gäller lokalt och regionalt så det går säkert bra. :)

2014-05-19 @ 16:21:19 / http://Sandrejohansson.blogg.se
Postat av: Julia

Tycker formen på bilden ser mycket bra ut :)

Svar: Ja det är den vi strävar efter :) kram
Evelinn Åkerman

2014-05-19 @ 21:23:21 / http://juliastegfeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: