Nytt utseende

2014-05-15 @ 21:02:50 / Vardag
Idag fyller bloggen 3,5 år! Min present är ett helt nytt utseende, eller ja inte helt nytt ;) behåller fortfarande färgtemat då jag tycker marin och orange är farligt snyggt och spännande. Jag har suttit i princip hela dagen med den här haha och gjort allt från grunden vilket jag är sjukt nöjd över då det va flera år sen jag gjorde en hel design från grund och botten, kan säga att det är rätt jobbigt och jag har varit nära på att slita av mig håret flera gånger.. Men nu är den klar och jag är riktigt nöjd! 
 
Måste bara säga att headern har jag faktiskt inte gjort helt själv, eller jag har ju de, men jag bad min vän Erika Andersson göra en header som ser i princip likadan ut som den här, jag ville bara göra en liten ändring så då gjorde jag en helt ny fast utgick från hennes fina! 
 
Som ni ser klart och tydligt så har jag även en länk till min nya sponsor, en presentation av denna kommer upp under morgondagen, spännande!
 
Det finns andra roliga saker ni kan hitta här, bland annat om ni går in där man kommenterar så i menyn hittar ni den här lilla rutan:
 
 
Där har ni min mejl, ni har även direktlänkar till enewe.se facebooksida, instagram, bloglovin samt min personliga twitter. (jag har dock inte dubbelkollat om alla länkar funkar perfekt, ni får gärna rapportera om de inte gör det hehe!)
 
 
Här har jag plats för fler företagare som vill synas inför ett tusental unika besökare varje dag! Jag har flera på gång men letar fortfarande det perfekta samarbetet.
 
 
Så va tycker ni? låt tankarna flöda!
 


Postat av: Anonym

SKIIIIIIIIIIIT SNYYGGGT! jag skulle lätt beställa en design av dig! wow asså

2014-05-15 @ 21:08:42
Postat av: Tove Åkerman Stenman

Snyggt Evelinn!

2014-05-15 @ 23:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: