Pannband

2014-05-22 @ 16:23:00 / Utrustning
Jag ser jätte mycket fram emot tills mitt egendesignade pannband sponsrat av Hästsmycken landar i brevlådan hemma hos mig! Åh det är så himla snyggt vill jag lova och det kommer matcha så fint med mitt sponsorschabrak från Supportföretaget då schabraket kommer vara vitt med blått kantband och en rödpasspoal och mitt pannband går i vitt med inslag av blått, lite rött och silver. Dom som följer enewese på instagram har redan fått sett det och det är verkligen to die for. 
 
Hoppas det hinner komma innan helgens tävling då får jag matcha det med ett Agria schabrak eftersom mitt nya är på brodering hos Sjöhagen Wear. Sen när det kommer hem då åker mina andra tävlingschabrak upp på hyllan och mitt tävlingspannband kommer ersättas och förbli mitt träningspannband!
 
Lovar er att när mitt pannband kommer då kommer det bli en riktigt bildbomb med fina bilder på Rb.
 
 


Postat av: Julia

Jag är med! :)

2014-05-22 @ 17:09:44 / http://juliastegfeldt.blogg.se
Postat av: Anna

Fin häst! :)

Svar: Tack så jätte mycket!
Evelinn Åkerman

2014-05-22 @ 19:55:20 / http://perssonanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: