Presentation av Support Företaget

2014-05-16 @ 10:00:00 / Vardag
Supportföretaget är ett fullserviceföretag inom marknadsundersökning och analys med kunder både nationellt och internationellt. Kunderna är alltifrån små enmansföretag till stora världsomspännande koncerner. Innovativ marknadsutveckling är det som gjort företaget så eftertraktat där skräddarsydda marknadsundersökningar, utvecklingsuppdrag och aktiv hjälp i förändringsprocesser ligger helt i linje med varje uppdragsgivares behov och unika situation!
 
 Min nya sponsor går in och sponsrar mig med tävlingsbidrag som gör att jag kommer kunna åka på ännu fler, ännu större tävlingar och ännu längre bort. Som ni vet så är det dyrt att tävla och ha häst i huvudtaget, Support företaget går in och gör det möjligt för mig att tillexempel kunna åka till connemara SM så jag kan lägga mer krut på träningar och allt runt omkring! Jag är mycket tacksam och glad för detta tillfälle, kommer stolt bära deras logga när jag tävlar och loggan kommer även pryda min blogg.
 
Nu kör vi!
 


Postat av: Anonym

Grattis!
Hur får man en sponsor?

2014-05-16 @ 11:46:05
Postat av: Matilda

när du mejlar en sponsor och frågar om sponsring. Frågar du först då om de vill sponsra en ryttare eller berättar du direkt om dig själv och sådär då? :)

Svar: Hej! har inte behövt mejla om sponsor så jag vet faktiskt inte :) kram
Evelinn Åkerman

2014-05-16 @ 22:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: