Samarbete

2014-05-18 @ 15:35:00 / Utrustning
Det är så himla kul när man kan knyta kontakter via sin blogg! Jag är så glad att kunna göra det här och att företag vill samarbeta med mig, jag är alltid öppen för nya spännande saker. 
Jag kan stolt presentera mitt senaste samarbete ihop med Hästsmycken, ni vet som jag rekomendera här om dagen? hästsmycken tog kontakt med mig och fråga om hon fick sponsra mig, klart man inte säger nej till det ;) Så snart kommer jag få hem ett nytt pannband som jag har designat själv som kommer va skit snyggt till tävling, åh kan knappt vänta tills det trillar i brevlådan och jag kan visa det för er!! Dom som följer enewese på instagram har redan fått sett en bit av det.

Ska förresten tillägga ifrån Eva som tillverkar detta att jag är utvald som den enda ryttaren för sponsring då jag satsar mot den yttersta toppen! Är så himla glad och tacksam för detta tillfälle.
 
(tryck på bilden så kommer ni till facebooksidan)
 
Jag säger bara det, driv den blogg du själv skulle ha älskat! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: