Söndagens tävling

2014-05-13 @ 16:09:38 / Vardag
Här kommer de bilder som jag lovat er ifrån söndagens två starter, tyvärr gick ridhusbilderna inte att rädda så bra så jag visar er bara några, hann inte göra några bra inställningar i ridhuset och regnet ute förstörde ju bildkvaliten något enormt hoppas ni har förståelse för detta. Annars tycker jag att det ser väldigt fint ut med den gula bakgrunden, tänk va fint det hade blivit om det varit sol och man kunde gå och ta några bilder mot den bakgrunden, ååh..
Kändes ganska meningslöst att jag tvätta hans ben och strumpa skinande ren, lackat hovar och putsat utrustning för så fort man kom ut på banan så var man skitig igen..
 
 


Postat av: Victoria

Fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket!
Evelinn Åkerman

2014-05-13 @ 19:12:12 / http://victoriab.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: