Söta läsare

2014-05-12 @ 11:53:27 / Vardag
Såg flera i wittvång som stod på läktaren och smygfota mig hehe ;) ni som tog får jätte gärna skicka dom till mig på Facebook! 

Den här bilden hitta jag på instagram, så söt




Postat av: Anonym

Jag såg dig men vågade aldrig hälsa..:( du är så himla duktig och verkar jätte trevlig mot alla du känner och mot dina konkurrenter, du hälsar, önskar lycka till, grattar och berömmer alla runt omkring, en sann glädjespridare! Du är en väldigt bra förbjöd för yngre och jag hörde många på läktaren som berömde din häst och din ridning trots att han busade då och då så red du väldigt bra igenom det, så himla dukti ni förtjänar all framgång! Kram

Svar: Tack så himla mycket för din kommentar! Jätte fint skrivet jag blir så glad<3 kram på dig
Evelinn Åkerman

2014-05-12 @ 13:09:28
Postat av: Frida

Glömde skriva mitt namn hehe ;)

2014-05-12 @ 13:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: