Tävlingsmorgon

2014-05-24 @ 08:52:44 / Vardag
Godmorgon på er! Vilken underbar dag och vilken värme redan nu,  gick ut vid 8 i bara shorts och linne och de va nästan för varmt! Inge bra när man ska tävla kanske då hästen lätt blir trött, kör på lite kortare framridning idag. Rb kändes verkligen tipp topp igår så kul!

Just nu sitter jag och äter frukost samtidigt som jag granskar ett protokoll jag fick i april för samma domare och samma klass som jag ska rida idag, då ville hon ha mer framåt och mindre böjning, då ska hon få det! 
Rb har fått frukost och är just nu ute i hagen och äter gräs innan det är dags att badas.

Håll tummarna för oss idag, följ liveuppdateringen på enewese @ instagram. Annars hörs vi ikväll med resultat! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: