Torsdag

2014-05-22 @ 11:10:00 / Vardag
Hej på er! idag är det torsdag och jag är redan påväg hem, skönt, bara haft en lektion idag sen varit hos läkaren så jag kunde ta den tidiga bussen hem. Idag ska jag ut och mysrida lite med rb, tänkte skippa sadel och bara skritta ut han och jag kanske ta en tur ner till sjön för att bada lite. Sen ska han få skön massage och få stå på box några timmar med back on tracken som sannerligen kan göra underverk! allt för att ge han dom bästa förutsättningarna inför helgens tävling. Rb ska också få sig en omgång med saxen, bland annat måste svansen klippas och hovskägget rakar jag bort! kan man inte va bäst så kan man iaf vara välvårdast ;)
 
Annars då? jo vi har den här veckan haft hela två spekulanter på stallet (och en till som kommer imorgon) två söta ponnytjejer som jag hoppas vill flytta in här, den ena har redan tackat ja och det känns jätte kul! vi är ett härligt gäng och det är kul att ha tjejer att rida ihop med och som man kan peppa och stötta varandra. Mycket är på gång på Stall Marieborg, vi har ett till roligt samarbete som jag verkligen hoppas blir av isåfall kommer min sommar bli såååå bra, men mer om det om och när allt blir bestämt!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: