Uppladdning

2014-05-10 @ 19:48:09 / Vardag
Dagen har bestått av förberedelser till morgondagens två starter i Wittvång, red igenom RB mitt på dagen och kände på formen, han kändes mycket bra! Verkligen på hugget, arbetsvillig och laddad. Gillar när man kan leka lite med dom tre egenskaperna, samlar man upp då tillräckligt mycket och sedan trycker på kan man få ut något riktigt fint ur honom och det är det jag ska sträva efter imorgon samt att rida lika bra ridvägar som i lördags, steg för steg!

Nu kör vi! håll tummarna 11.16 och 13.02, ni vet väl att ni kan följa oss online på Equipe. Örebro Ryttarteam är arrangörer!
 


Postat av: Annie Berggren

Lycka till imorgon! Ska följa er på equipe! ;)

Svar: Tack så mycket! Ja gör de du om du vill ;)
Evelinn Åkerman

2014-05-10 @ 20:24:57
Postat av: Nell

Hej!

Jag har precis skrivit en del om hästhållning på min blogg och är nyfiken på vad du har för tankegångar kring det? Släng gärna in en kommentar med dina åsikter så att jag får läsa! :)

Svar: Hej! Ska läsa :) kram
Evelinn Åkerman

2014-05-10 @ 21:30:12 / http://blackijacki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: