Vinnaren är dragen!

2014-05-15 @ 12:19:19 / Vardag
Hej! Jag vill bara kika in och säga tack till alla som varit med i min lilla utlottning. Den är nu avslutad och jag har lottat ut en vinnare via en sida som slumpar alla namn, uppgifterna är skickade till agria och dom kontaktar vinnaren idag så håll koll på er mejl! Kram 

Du som vinner jag vill gärna ha en bild skickad från dig när du fått dina grejer! Grattis! 





Postat av: Kajsa

Fin bild :)

Svar: tack! :)
Evelinn Åkerman

2014-05-15 @ 13:25:33 / http://kajzas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej fin bild och ett önskeinlägg... skulle vilja höra om ditt bästa tävlingsminne, det du minns bäst, varför det var så minnesvärt och känslorna.

Svar: tack! ska fundera lite på den :) kram
Evelinn Åkerman

2014-05-15 @ 17:49:55
Postat av: Anonym

Kan du inte ha en tävling där man kan vinna swarovskipannband, nåt snyggt träns eller tävlingstäcke?

Svar: Ska absolut titta på det! måste dock hitta en sponsor till det :)
Evelinn Åkerman

2014-05-16 @ 11:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: