Framridningsväskan!

2014-12-03 @ 15:15:23 / Utrustning
 
Jag trodde faktiskt fler skulle nappa på att få "packa min framridningsväska" för ni brukar tycka sånt är kul men jag fick bara in ett bidrag men alltså det var verkligen fullträff så hon hade vunnit ändå!
 
Här kan ni läsa Sophies packlista:

Till framridningen så tror jag att du vill ha med dig: 
- En handduk som du/din hästskötare kan torka av dina stövlar och kanske Rb's achem rem etc. Helt enkelt det läder som du vill ha avtorkat precis innan du ska in till collecting ring. 
- Vattenflaska 
- Extra sporrar utifall t.ex sporremmarna skulle gå sönder på ett eller annat vis 
- Extra nummerlapp 
- Startlista om det inte finns internet så att Equipe kan kollas 
- Morot/godis till Rb efter att du kommit ut från banan 
- Kamera 
- Extra handskar 
- Om du har skydd på framridningen så kanske en plastpåse kan vara bra så att skydden kan läggas ner i påsen och sedan ner i väskan så att de inte smutsar ner 
- Extra snoddar om en knopp skulle gå upp 
Jag antar att ländtäcke inte får plats i väskan men det kan ju vara bra att ha med sig om det är kallt ute! 

Jag kan faktiskt inte komma på något mer utöver detta utan Sophie satte verkligen varenda grej som jag skulle kunna ha med mig! Super skoj, tack så mycket din lista kommer jag använda mig utav i framtiden!
 
 


Postat av: Sophie S. Varnäs

Glömde helt bort att kommentera det här inlägget! Jättekul att du blev nöjd med det jag packade ner!! :D kram!

Svar: de va super! tack ;) kram
Evelinn Åkerman

2014-12-06 @ 14:29:25 / http://tavlingsponnys.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: