Packa min framridningsväska

2014-11-23 @ 14:00:00 / Tävling
Jag har tagit efter min tränare Emelie och underlättat för mina hästskötare/mamma och skaffat mig en framridningsväska, vi brukar annars släpa runt på en stor höpåse från Agria med lite grejer vilket är väldigt osmidigt så skaffade jag mig en ryggsäck istället som är väldigt praktiskt. 

Tänkte att ni skulle få packa den med grejer, sånt som behövs på framridning! hitta på, skriv ner och kommentera eran packlista som ni tycker jag ska ha med på framridning och den jag tycker är bäst blir publicerad på bloggen ihop med en länk!
 
 
 


Postat av: Sophie S. Varnäs

Till framridningen så tror jag att du vill ha med dig:
- En handduk som du/din hästskötare kan torka av dina stövlar och kanske Rb's achem rem etc. Helt enkelt det läder som du vill ha avtorkat precis innan du ska in till collecting ring.
- Vattenflaska
- Extra sporrar utifall t.ex sporremmarna skulle gå sönder på ett eller annat vis
- Extra nummerlapp
- Startlista om det inte finns internet så att Equipe kan kollas
- Morot/godis till Rb efter att du kommit ut från banan
- Kamera
- Extra handskar
- Om du har skydd på framridningen så kanske en plastpåse kan vara bra så att skydden kan läggas ner i påsen och sedan ner i väskan så att de inte smutsar ner
- Extra snoddar om en knopp skulle gå upp
Jag antar att ländtäcke inte får plats i väskan men det kan ju vara bra att ha med sig om det är kallt ute!

Jag vet inte om det är något mer speciellt, personligt, som du vill ha med dig men det jag nämnde är något jag skulle kunna tänka mig att du vill ha med dig! :) kram!

2014-11-23 @ 14:34:15 / http://tavlingsponnys.horseworld.se
Postat av: Isabelle Johansson

Men vad smart haha kanske ska ta efter :D

2014-11-23 @ 14:50:07 / http://isabellejohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: