Storhästdrömmar

2014-11-09 @ 09:28:50 / Vardag
Jag har ju berättat för er att jag tänkt sluta med hästar när jag säljer Rb, eller iallafall ta en paus från det. Men det finns ett scenario som kan hända som gör att jag ändrar mig och det är om jag får möjlighet att ha en storhäst under nästa år och rida mitt sista juniorår på parallellt med Rb, jag vet att vi inte har möjlighet att köpa en storhäst av den nivån som jag vill ha innan vi sålt honom men ett drömscenario för mig vore att få ha en häst på träning och tävling, kan vara inför försäljning eller någon som bara har för mycket hästar i stallet. Vilken möjlighet det vore att få rida och tävla en fin storhäst och få utnyttja mitt sista år som junior vilket jag kan tro är jätte kul!
 
Det är min dröm.
 
 


Postat av: Josefine

Jag har en storhäst du gärna får hjälpa till att träna och tävla när storhäst börjar bli aktuellt:)

Svar: Hej! Du är välkommen att kontakta mig på min mejl: [email protected] om du vill ha eventuell hjälp med din häst:) mvh
Evelinn Åkerman

2014-11-13 @ 19:17:01 / http://nattstad.se/joseefinee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: