Utvärdering Oktober

2014-11-06 @ 20:34:32 / Vardag
Snart en vecka har gått på denna månad och jag hade visst missat helt att utvärdera oktobers mål och göra nya mål för November. Men här kommer en utvärdering:
 
  • Träna in LA P:1 så det sitter som rinnande vatten
Check måste jag väl säga där, vi red ju våran debut som sagt och där satt ju delarna men absolut kan kvaliten höjas yttligare några procent och det tar vi med oss till framtiden.
 
 
  • Jobba med traven så vi kan hitta en högre växel och utveckla gångarten ännu mer
Åh detta hittade vi verkligen på brolöten efter några dagars jobb så sista dagen var han kanonfin, det var perfekt sa Chris vilket är jätte kul! Vi ska träna vidare och utveckla dom ännu mer och sätta styrkan så han orkar gå där hela tiden.
  • Få still på mina armbågar så händerna i sin tur kan bli mer stilla
Tycker det blivit ännu bättre men såklart ska jag jobba mer med detta så det håller i sig.


Postat av: Lydia

Funderar på att starta någon dressyr, har du något bra tips till ett hoppvant ekipage? ;)

2014-11-06 @ 22:56:00 / http://lydiaathieme.blogg.se
Postat av: Lydia

Funderar på att starta någon dressyr, har du något bra tips till ett hoppvant ekipage? ;)

Svar: Svarar i ett inlägg!
Evelinn Åkerman

2014-11-06 @ 22:56:01 / http://lydiaathieme.blogg.se
Postat av: Anna M

Fin bild på er!

Svar: Tack så mycket!
Evelinn Åkerman

2014-11-07 @ 12:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: