Ändrar planen

2014-10-20 @ 18:24:00 / Vardag
för er som hunnit sett planen för nästa vecka ska jag meddela att det blir ändring, valde att inte anmäla mig till KM i helgen utan står över. Jag tyckte att den här regeländringen dom gjorde där de valde att inte räkna med koefficient ju högre klass man rider utan att den som rider LC lika gärna kan vinna över den som rider MSV, då är man inte bäst i klubben som klubbmästerskap egentligen går ut på. Ett bättre alternativ är att låta alla rida samma klass så ser man vem som är bäst. Så vi valde att stå över och träna vidare istället.
 
Så det innebär att tävlingsäsongen är slut för iår, jag kunde inte vara mer nöjd med vår prestation. Tänkte skriva ihop en sammanfattning när jag får tid så ni får se!
 
Ny veckoplanering:
 
Måndag: uteritt
Tisdag: hovslagaren kommer, vila
Onsdag: jogga
Torsdag: dressyr
Fredag: uteritt
Lördag: vila
Söndag: longera
 


Postat av: Maja

Blev också lite ledsen på reglerna, tycker alla borde rida samma klass så man utser ''den bästa''! :)

Svar: Precis!!!
Evelinn Åkerman

2014-10-20 @ 22:32:32 / http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: