Anläggningen

2014-10-14 @ 15:11:00 / Vardag
Tänkte göra en liten utvärdering på Nyckelryttarna som jag tävlade på i söndags. Det var som sagt första gången jag var där men det var så lätt att hitta, raka vägen från Askersund till Motala och sen typ två svängar så var vi framme!
 
Anläggningen: Jätte mysig liten anläggning, med stall, uteboxar, två ridbanor, ett ridhus, läktare och god mat i cafeterian. Tyvärr var ridbanorna inte så väl dränerade, men dessutom så regnade det verkligen nonstop så det får man räkna med. Tyckte dock att banan brevdid där LA :1 gick var bättre och då tyckte jag att P:1an borde gått fär eftersom mer rörelser ingår, men det kan man ju inte veta i förväg..
 
Funktionärer: Blev bra bemött när vi kom fram, vi fick en liten lapp att använda i kafeterian - gratis kaffe och kaka som vi hann ta innan jag red, alla i seketariatet var trevliga och prisutdelarna med. 
 
Priser: Fina rosetter, plaketter och kul med ett segertäcke!! Det enda jag tyckte va tråkigt var att prisutdelningen skedde till fots. Hade gärna satt på Rb täcket och fått ta emot priset. Men eftersom prisutdelningen var i ridhuset samtidigt som de red fram så förstod jag att det inte var möjligt så.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: