avslutar på topp

2014-10-30 @ 20:47:32 / Träning
Oj vilket bra pass vi fick igenom idag för Chris, hon sa de efteråt att hon inte sagt så mycket till mig för att allt såg jätte bra ut! Vilken himla skön bekräftelse. Rb vad hur fin som helst.

Började med att jogga fram där jag la in mängder av övergångar, tempoväxlingar och sidvärts så han blev mjuk och smidig. När jag satte mig ner satte jag även tryck i honom som vanligtvis brukar ta något varv att hitta men idag kom det direkt och jag kunde börja med lite skolor som var jätte fina. Lika så galoppen som varit lite jobbig de senaste dagarna men idag släppte allt och vi gjorde våra bästa enkla byten någonsin med mycket god kritik från Chris som är b-tränare och dressyrdomare. Önskar att Emelie hade sett oss idag!

Nu känns det bra att åka hem imorgon och jag är väldigt nöjd med min vistelse!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: