de senaste timmarna

2014-10-23 @ 15:44:12 / Vardag
.. har bestått av packning och förberedelser, tur att jag gjort det här några gånger nu så packningen inte är något problem utan kan slängas ihop på några timmar. värre var det första gången när jag skulle åka bort i 4 veckror! kläder för 4 veckor alltså, puh de blev många väskor! nu får jag faktiskt plats med allt i en väska. 
 
Jag har paniktvättat hela dagen både ridkläder och hästgrejer och jag kommer fortsätta ända in på natten om jag så behöver. det svåraste är ju alla outfits som ska med ;) man kan ju inte se likadan ut varje dag! annars så har jag gjort det ganska lätt för mig. Ett vintertäcke, ett stalltäcke, ett fleecetäcke, nattlindor som också kan användas som ridlindor, hagskydd, lite schabrak + lindor, sadel, träns, borstar, mat och lite andra smågrejer. dock har jag ett problem, vet inte vilka stövlar jag ska ha med mig, haha stort problem jag vet men ska jag ta de bruna eller svarta eller båda? 
 
 
Ska bli kul att komma iväg men samtidigt är det ju alltid lite jobbigt att vara borta från familjen, vännerna och pojkvännen. Micke och jag har varit konstant i en vecka nu och vi är aldrig längre ifrån varandra än bara någon dag sådär men nu ses vi inte på en hel vecka och det är ju lite känslosamt såklart.. Men han är ju bara ett telefonsamtal bort som tur är och lika så mamma♥
 
Jag ska longera Rb idag och sen ska även han förberedas på resan, imorgon rider jag ett lättare joggingpass på kvällen innan jag nattar han.
 
 


Postat av: Juli

Men gud vad roligt att ni ska iväg! Låter jättekul :)
Jag tycker båda stövlarna är snygga, men jag hade nog valt de som är skönast att rida i :)

Svar: Ja jätte kul! kram
Evelinn Åkerman

2014-10-23 @ 18:52:44 / http://beaochjag.blogg.se/
Postat av: Ebba

Gud vad roligt!!

2014-10-23 @ 22:07:40 / http://ebbagraversen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: