Godmorgon

2014-10-02 @ 09:35:00 / Vardag
 
Denna dag börjar precis som gårdagen - i gymmet. Finns det något bättre? igår inveg jag mitt snygga träningslinne som jag unnade mig i veckan. Köper sällan saker till mig själv men jag ville verkligen ha det, nästa gång blir det ett par Better Bodies träningsbyxor, är riktigt sugen på de med militärtema, så snygga, eller ett par från WR. Up, men dom är lite saftigare i priset. (julkapp mami?♥)
 
Hur som helst idag är min senaste dag och jag slutar 15.20 men brukar bli runt 15.00 om vi har tur. Efter gymmet har jag Entreprenörskap och Drycker och säker alkoholhantering. Sen kommer mamma och plockar upp mig och så åker vi till hööks och kollar på nya ridbyxor, jag rider så mycket så mina slits ut ordentligt. Jag ska försöka att inte vara en sån tidsoptimist idag men jag tror vi ska hinna dit efter skolan och sen tillbaka hem innan det är dags att göra iordning och lasta hästen för kl 18.15 rullar vi till Sickelsta och tränar igen!
 
Vill ni se film från träningen ikväll?


Postat av: Julia

Vill gärna se film! Snyggt linne förresten :D

Svar: Tack söta du!
Evelinn Åkerman

2014-10-02 @ 13:52:10 / http://juliastegfeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: