Hemfärd

2014-10-01 @ 13:43:46 / Vardag
Dagens plan ser ut som så att jag ska hem och rida Rb, idag blir det ett joggingpass med fokus på rakriktning och bjudning och jag tänkte lägga in lite bommar för omväxlingens skull. Ska inte rida honom svett för efter det måste jag raka honom för första gången i höst blir det, rakade senast i juli men pälsen har hållt sig kort ända till nu så nu ska den väck igen! Kvällen kommer spenderas med näsan i skolböckerna ska blandannat skriva en uppsats om kost och en om hjälptyglar. Hinner jag så jobbar jag med bloggdesignen åt kunderna och kanske börja spåna i en ny åt mig. Till sist ska jag försöka hinna med att träna för ikväll är det aerobics igen och det vill jag gärna inte missa! Känner jag mig själv så stupar jag i säng efter det, hehe. 





Postat av: Olivia Gustavsson

sv. förstår att du inte vill åka tillbaka om det inte var bra. Får väl se om vi ses :)

2014-10-01 @ 14:08:01 / http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: