Se sin häst från marken

2014-10-29 @ 09:20:08 / Vardag
Idag ska Lina Dolk rida Rb, väldigt nyttigt att se sin häst från marken för en gång skull och få lite annat perspektiv, jag brukar aldrig låta någon rida honom då han har varit lite speciell och kan vara. Men Lina är jätte duktig tycker jag och hon kan få vilken häst som helst att dansa så Rbs små fasoner han har ibland ska nog inte vara några problem dessutom så har hon ridit han en gång tidigare i februari tidigare iår jag minns det som igår att jag sa att han tävlat LB men vi hoppas kunna göra en LA debut och som långsiktigt mål ville vi rida LA P:1, jag kan säga att LA P:1 kändes väldigt långt borta då och ärligt talat så trodde jag inte vi skulle uppnå det, men tänk att det gjorde vi och vi vann!
 
Ska bli kul att höra om Lina känner någon skillnad sen sist och se vad hon tycker.
kolla in hennes blogg: finest.se/liinadolk
 
 
 


Postat av: Malin

Gud va kul!! Kan du inte filma och lägga ut på bloggen?😚

Svar: Gjort!
Evelinn Åkerman

2014-10-29 @ 09:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: