Lördag

2014-10-04 @ 09:41:36 / Vardag
Godmorgon, tänkte bara in och berätta läget. Idag blir en jobbig dag för mig.. Är just nu hos Micke och ska snart äta lite frukost för att sen åka hem till mig då måste jag skynda mig att mocka, göra stallet, rida Rb sen in och göra mig iordning för kl 15 ska jag vara i Laxå och jobba, jobbar till 2-3 på natten som servitris på ett bröllop. Får skjuts hem och sen imorgon ska jag upp och åka på programridning med Rb. Hoppas verkligen det går bra trots lite sömn, som tur är är det inte jätte viktigt utan mer som en avcheckning till nästa helg.
 
 
Ska förbereda några inlägg under dagen men jag tänkte att vi kör en liten frågestund för det var länge sen! Fritt fram att ställa frågor i kommentarsfältet så svarar jag imorgon.
 
 


Postat av: Karolin

Hej! Vad hände med ditt jobb som tillridare i det där stallet haha?

Svar: Vadå haha? Skriver inte om de i bloggen eftersom min blogg handlar om mig och rb
Evelinn Åkerman

2014-10-04 @ 13:37:02
Postat av: Emelie

Undrar också om vad du jobbar med nu! :)

Jag har just nu en tävling på bloggen där du kan vinna en boxskylt från Gravyrbutiken! Var gärna med! :)
http://mliandersson.se/2014/october/tavling.html#comment

2014-10-04 @ 13:49:01 / http://mliandersson.se
Postat av: WIlma

Jag undrar lite hur du tänker förbereda dig inför din och RBs debut? Hut mycket tänker du kräva av honom? Vad vill du uppnå för procent? Tycker även det ska bli superkul att ni kommer upp i klasserna!

Titta gärna in på min blogg, ja haha jag har skaffat blogg :) Jag skriver om min satsning med Calle till MSV A och Singelton till årschampionaten :)

Kram <3

Svar: Ska absolut följa din blogg! Gud så kul. Jag kände ju faktiskt Calle innan dig ;) när han bodde hos marion och var hopphäst! Stort lycka till!
Evelinn Åkerman

2014-10-04 @ 14:23:32 / http://wilmajeppson.devote.se
Postat av: Anna M

Vad använder du för täcken på RB?

2014-10-04 @ 15:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: