Min ponny

2014-10-16 @ 14:58:00 / Svar på tal
Åh vad fint det ser ut och grattis till segern! Vad har du för ponny?

Svar: Tack så jätte mycket, det värmer enormt.
Jag har en 8 årig connemara valack e. Juno Rory, ue. Hagens O'chief som jag nu har haft i 4 år, så jag har utbildat honom själv. Det har tagit väldigt lång tid för oss att komma dit vi är idag då Rhett Butler eller Rb som han kallas har ett hett temperament och hela utbildingen har gått ett steg fram och två steg tillbaka, men det senaste året känns det som allt har släppt och utveckligen gått i raketfart då vi i mars red LC och nu i oktober vann LA P:1.
 
 


Postat av: Alva

Du är så duktig som utbildat Rb så bra! Ni är verkligen superfina =)

Svar: tack snälla fina du! <3
Evelinn Åkerman

2014-10-16 @ 22:16:50
Postat av: Pixan

Fin bild och söt ponny! :)

Svar: tack så mycket!
Evelinn Åkerman

2014-10-18 @ 19:35:53 / http://pixans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: