Riktig tidsoptimist

2014-10-01 @ 23:12:56 / Vardag
Jag vet inte hur jag tänkte idag när jag skrev ner allt jag skulle hinna med, jag var en riktig tidsoptimist för på 4 timmar skulle jag hinna mocka, göra iordning för kvällen, rida, klippa rb, plugga och göra bloggdesignen klar till klockan 19 då jag skulle gå och träna. Kl 19.30 när träningen började hade jag bara hunnit gjort bloggdesign, gjort stallet och ridit. Jag kom inte in förrän nu klockan 11 haha. Så jag valde att stå över träningen idag men eftersom jag redan gymmat imorse så kändes det okej. 
 
För er som vill se bloggen jag fixat med kan ni klicka här.
Joggpasset med Rb gick bra som ni kunde se på filmen, vet inte om någon reflekterade över att jag bar stövlar för första gången på 4 veckor !? Inte var det mina vanliga svarta heller. Kommer ett inlägg om dom senare. 
Klockan 9 började jag raka Rb, tog en väldans tid för min rakapparat börjar bli kaputt märkte jag.. Måste köpa nya skär, tur att den inte la helt av när jag stod där mitt i klippningen men när jag skulle göra benen var den riktigt seg alltså.. Men det gick bra som tur va och jag överlevde även att raka hans bakben men jag får utrusta mig med hjälm och kedjegrimskaft.
 
Såhär blev resultatet.
 
Jag är oerhört trött nu så jag tar och lägger mig så hörs vi imorgon istället.
Godnatt!


Postat av: Nattis

Vilken liten snygging :)

Svar: Tackar!:)
Evelinn Åkerman

2014-10-02 @ 07:13:26 / http://ponnyryttarese.blogg.se/
Postat av: Anna M

Klipper du benen med en stor eller liten sax?

Svar: Svarar i inlägg!
Evelinn Åkerman

2014-10-02 @ 20:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: