Slut för dagen

2014-10-25 @ 21:01:50 / Vardag
Hej på er! Nu har jag slutat och ska äntligen lägga mig och sova, är helt slut men det kan man förstå då man inte får en lugn stund i ett stall och det som är roligt är att ingen dag är den andra lik här på Brolöten och man vet aldrig vad som kommer hända! Tiden går ju också så himla fort när man hela tiden gör något. 

Ja ni har ju läst hur ridpasset gick idag, efter emelie hållt lektion för oss så åkte hon till Katrineholm för tävling. Hon och fina Felicia kom fyra i LA4 på 67%! 




Vi gjorde klart allt i stallet sen jogga jag ponnyn Verdi - han som ni såg i filmen jag la upp, det gick bra och han va fin! 


Imorgon är en ny dag, då åker göteborgarna hem och ett gäng ridläger ungar kommer hit på höstlovskurs så de blir jättekul! Avslutar med en bild på Briman som är stallets kung!





Postat av: Natalie

åh verdi! trevlig ponny :)

Svar: haha sådär ;)
Evelinn Åkerman

2014-10-28 @ 14:09:26 / http://nattstad.se/nataliepe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: