Svar på lite frågor

2014-10-29 @ 21:46:29 / Vardag
Just nu ligger jag i sängen och väntar på att maten ska bli klar så jag passar på att svara på lite frågor jag fått:


Svar: ojj.. Jag gör typ allt här! Fodrar, släpper ut hästar, sätter hästar i skrittmaskinen, fixar Emelies hästar till träning, packar till olika resor, tränar varje dag för Chris eller Emelie, rider andra hästar, hjälper barnen som är här på läger, fotar när Emelie rider, mockar, smörjer utrustning, tvättar, tar in hästar från hagar, spolar ben, kastar ner hö, fyller på med vatten och nattar hästar.  Ja de var en liten del av allt som ska göras varje dag!


Svar: jag åker hem på fredag! 
Vi kanske ses något annat lov :D 


Svar: när jag jobbar här så bor jag här ja i ett hus med dom andra stalltjejerna! 


Passa på att ställa frågor nu när jag är i ett stort dressyrstall, om ni undrar något så ska jag svara! 


Postat av: Amanda

Hade tänkt att åka dit på ridläger. Då jag är intresserad av dressyr, verkar som ett helgrymt ställe?! :)

Svar: Svarar i ett inlägg!
Evelinn Åkerman

2014-10-29 @ 22:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: