Det behövs fler som henne!

2015-04-25 @ 12:09:04 / Queen P
Det finns en människa som jag skulle vilja höja till skyarna! och det är fantastiska Anna Ekman som är ägare till Queen som jag får rida. Jag önskar verkligen att det fanns fler som henne inom ridsporten för det här som vi har det är verkligen unikt. Vårat samarbete är just det som jag drömt om i flera år och som jag vet att väldigt många andra drömmer om. För tänk vad långt vi kommer om vi hjälps åt än om alla bara sköter sig själva och snackar skit om andra.

Anna har tagit emot mig med öppna armar, vi kände inte varann från början men det har vuxit och vi har skapat ett starkt förtroende till varandra. Jag hade aldrig kunnat våga föreställa mig innan att det kunde bli såhär bra och det är verkligen skönt att ha någon att bolla sina ideér och tankar med. Vi båda vill ju Queens bästa och Queen älskar att träna och tävla - framförallt allt få visa upp sig och jag är så glad och tacksam att det är just jag av alla duktiga ryttare som finns som fått detta tillfälle och det förtroendet. 
 


Postat av: Ingbritt Ekman

:-)

Svar: Stora kramar till dig, krya på dig!
Evelinn Åkerman

2015-04-25 @ 15:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: