Friday funday

2015-04-17 @ 08:01:00 / Vardag
Åh härliga, efterlängtade, underbara fredag! Allt känns sådär extra härligt denna helg för jag har inget jobb och inget inplanerat alls och det ska jag verkligen njuta av för det väntar en del intensiva helger framöver. En kul nyhet är att Queen kommer flytta hem till oss i cirka 2 veckor, men när avslöjar jag inte än ;)
 
Dagens skoldag ser väldigt skön ut, egentligen är jag helt ledig men jag kommer ändå åka in och gymma. Därefter hoppar jag på tåget till Kumla för att spendera några timmar med Queen. Jag har dock inte bestämt mig om jag vill dressyra henne eller rida lite markarbete med bommar, vi får se vad jag känner för när jag kommer dit. 
 
Jonna rider Rb idag helt på egen hand och det känns faktiskt lite pirrigt för det är första gången jag inte är med och jag har aldrig lämnat min häst sådär i någon annans händer, men jag litar på henne och jag känner mig trygg med att hon tar hand om min prins som jag hade gjort! De skulle iallafall dressyra och sen avnjuta en liten tur på travbanan, skoj hälsar Rb. Sen tror jag han får en lite lugnare helg, det förtjänar han med, lite vila och bus med kompisarna så samlar vi nya krafter tills nästa veckas äventyr.
 
Jag är lite kluven vad jag ska göra ikväll, det låter lockande att gå på Strömpis ikväll och ha kul med mina tjejer men vi får se helt enkelt vart kvällen bär av!
 
saknar dom här två tjejerna och hästarna! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: