Godmorgon onsdag!

2015-04-29 @ 06:13:30 / Vardag
Godmorgon på er. Älskar att skriva dessa tidiga morgon inlägg, det känns som att jag får mer koll på dagen då samt laddar upp lite för att kicka igång den.

Idag står mycket ridning på schemat och det är alltid kul! Jag har precis släppt ut hästarna och sett till att dom fått mat. Nu ska jag fixa till mig lite snabbt sen går bussen kl 7 till skolan, då ska jag direkt vidare till Kumla ridklubb och sitsträna där på en häst som vi lånar och longeras på. Tillbaka till skolan för 2 timmars gym sen hämtar mamma mig så slipper jag vänta så länge och kommer hem tidigt. På eftermiddagen ska stallet mockas, göras iordning för kvällen sen kommer hovslagaren och skor större delen av stallet. Rb är först ut, när han fått på sig skor får han komma ut i hagen ett par timmar under tiden som jag joggar Queen därefter ska även Rb joggas, vore kul om jag fick till någon som kan fota oss idag.

Hoppas ni får en trevlig dag så hörs vi!

Här står Queen och Rb! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: