Jobbhelgen är över

2015-04-26 @ 15:34:26 / Vardag
Nu har jag jobbat klart för den här helgen, äntligen! Denna gång har jag faktiskt längtat mer tills helgen är över och sett fram emot veckan hehe men varför berättar jag om senare i inlägget. Nu tänkte jag prata lite om helgen som varit. 

Red ju Queen i fredags men det har jag redan skrivit om, därefter åkte jag ju till stan med mina tjejer, vi bowlade, åt från en plocktallrik med massa gott och drack drinkar. Fördelen med att vara bartender annars är att jag känner till dom flesta drinkar så jag får tipsa mina kompisar vad dom ska dricka men i fredags fick jag också berätta steg för steg för bartendern hur hon skulle göra vår drink haha det var udda.. Sen gick vi vidare till Strömpis och hade en grym kväll på neonpartyt, träffade massa trevligt folk och goa vänner. Landade hemma i sängen kl 3 och så sov jag hela dagen fram tills det var dags att börja jobba kl 17. Vi hade fullt på hotellet alla barer öppna på tre olika våningar, jag var bartender på takvåningen med ett glatt gäng på 100 pers och tre rätters. Idag började jag klockan sju och hade hand om frukosten, lunch samt olika konferenser men jag kan erkänna att jag var ganska seg idag efter helgens bravader. Ska bli skönt att komma hem och ladda batteriet!

... För nu väntar en spännande vecka med några höjdpunkter, bland annat flyttar Queen hem till oss redan på tisdag! Som jag har längtat! På lördag ska Rb tävlas sen åker jag och Queen på träningsläger i markebäck lördag-söndag. Mycket på gång alltså med andra ord, senare idag kommer en översikt över veckan så ni får se.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: