Lite solsken i livet

2015-04-07 @ 12:18:39 / Vardag
Jag vill tacka er för era fina ord på gårdagens inlägg. Det värmer att läsa hur ni står upp för mig!
Idag vaknade jag upp med migrän, antagligen för att jag var ledsen igår då min gammelmormor gick bort igårkväll så migränen kom som ett brev på posten. Men nu är jag på fötterna och ska försöka komma igång lite lätt med dagen.
 
Som ni säkert förstår så är jag alltså ledig idag, många andra börjar skolan efter lovet men vi har fått kompledig en extra dag. Väldigt skönt när det är så fint väder ute, då får man njuta!
Idag klockan 18.30 ska jag hålla lektion för Lovisa med hennes 3 åring, de gör stora framsteg gång på gång och nu har jag inte sett dom på nästan två veckor så det ska bli spännande. Jonna kommer också och rider Rb och jag är ju med varje gång nu och stöttar och hjälper dom med, jag känner ju Rb väldigt bra så jag kan dirigera Jonna på rätt väg i sadeln. 
 
Nu ska jag gå ut till stallet, mamma kan behöva extra mycket hjälp idag<3
 


Postat av: Johanna

Kram på dig <3

Svar: kram<3
Evelinn Åkerman

2015-04-07 @ 12:21:19 / http://jbdressage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: