Lördag

2015-04-11 @ 11:27:31 / Vardag
Godmorgon härliga lördag. Jag tog en lång sovmorgon ihop med min pojkvän idag och för första gången på två veckor när jag vakna kände jag mig inte sådär döds-sjuk. Äntligen går det kanske åt rätt håll!

Dagen före tävling och det känns verkligen som att det är jag som ska tävla imorogon!?!? jag är nog minst lika pirrig som Jonna och kommer säker vara ännu mer nervös än henne imorgon haha. Men jag går in i min hästskötar-ägare-tränare-ponnymamma roll här och ska försöka inte ta över dagens planering allt för mycket trots att jag tycker det är gööör skoj dagen innan tävling!
 
Som sagt är det förberedelser som står på dagens agenda. Rb ska lösgöras på banan i ett lätt joggingpass och jag står på marken med lite coaching. Sen i vanlig ordning putstas utrustningen från topp till tå, allt packas ner och så ska jag bada rb på kvällen så han är skinande ren. Kan man inte vara bäst kan man alltid vara snyggast, fast jag tror ju dom kommer vara bäst och snyggast ;) jag är verkligen inte partisk hehe... 
Hoppas ni får en jätte fin dag, kommer uppdatera er under dagen men är det något speciellt ni undrar eller vill läsa om så skicka gärna iväg en kommentar så ordnar jag det!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: