Maj

2015-04-19 @ 19:10:00 / Planering
Tänkte dela med mig av några planer jag har i Maj, det är ju faktiskt inte så långt kvar och jag har sett fram emot denna månad ett bra tag nu.
 
2-3 Maj har klubben träningsläger på Markebäck för Lollo Åhman och det blir Queen som får följa med!
Därefter flyttar Queen hem till mig och stannar i två veckor!! :D så då kommer vi ha jätte kul med bra nyttig träning varje dag, lite dressyr blandat med kondition, klättring och hoppning.
den 9 Maj tävlar vi i Askersund LA:1 och LA:4, tävlingen ligger 15 minuter hemifrån så det blir perfekt.
10e Maj har vi programridning med div 1 laget så då rider vi Msv C:2 för Johan Ekenberg i Kumla
sen den 16e Maj tävlar vi i Dyltabruk första omgången av div 1, Msv C:2
Sen flyttar Queen tillbaka hem igen och då väntar en lite lugnare period!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: