Morgondagen

2015-04-30 @ 20:47:00 / Planering
Imorgon innebär en tidig uppgång för att kicka igång en dag bestående av mycket (!) förberedelser. i helgen ska Queen sova borta på träningsläger och Rb ska tävlas och en hel vecka av planering har lett till denna dag. 
 
Det som ska göras imorgon är:

Queen ska ridas ut
Rb ska ridas av Jonna för mig
Ska ev. spela in en försäljningsfilm
Stallet ska mockas och göras iordning
All utrutstning ska smörjas och packas ner
Queens utrustning ska förberedas i transportsadelkammaren så det bara är att lasta in henne och åka
Foder ska göras iordning och packas ner
Rb ska badas
Båda ska nattas

Så här ser vår tidsplan ut för stunden:

7.00 fodra och släppa ut hästarna
8.30 kommer Jonna till stallet då tar vi in Rb
8.50 knoppa
9.20 lasta
9.30 åka
10.30 komma fram
Kolla och heja på laget
11.30 ta ut och klä på
11.40 skritta fram
11.50 rida fram
12.28 startar dom
 
Räknar med att vi kanske åker där ifrån kl 13.15 så då är jag hemma 14.15, mamma har tagit in Queen och borstat på henne så vi bara kan lasta och åka ska försöka vara framme i Markebäck till 15.30 för att installera oss och Queen sen rider jag 17.45. På söndag rider jag 15.45 så då hinner jag kolla på andra, ta det lugnt, umgås och packa mitt i lugn och ro!
 
Rb är så otroligt söt på den här bilden!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: