Onsdagssjuk

2015-04-08 @ 10:44:20 / Vardag
Hej dagen blev inte riktigt enligt mina planer, skulle varit i gymmet tre timmar idag, hunnit rida Rb innan och Queen efter men kroppen säger ifrån. har åkt på en ordentlig förkyldning, som jag egentligen har haft hela förra veckan också men jag blir ju aldrig frisk för jag varvar aldrig ner. Men idag bestämde jag mig för att göra det, ska ligga i sängen hela dagen och förhoppningsvis orkar jag rida Rb ikväll. Så idag passar det ju väldigt bra med lite film i sängen och därför tänkte jag lägga upp filmen från ritten i måndags trots missar och misskommunikation så tänker jag dela med mig av den. Tänkte också passa på att lägga en frågestund som jag ger svar på ikväll eftersom jag inte har så mycket annat för mig. Så ställ era frågor här nedan i kommentarsfältet och få svar redan ikväll!
 


Postat av: Julia-Saga nouw.com/jsherhold

Har du planer på att köpa / ta Queen på foder när rb är såld?:)
Du är så himla duktig! !😘

2015-04-08 @ 11:20:35
Postat av: Anna M

Vilket är ditt favoritprogram utav de nya dressyrprogrammen? Vilka dressyrryttare inspirerar dig? Följer du många bloggar själv?

Postat av: Anonym

Vilka bloggar läser/följer du?

2015-04-08 @ 12:53:00
Postat av: Anonym

Vilka bloggar läser/följer du?

2015-04-08 @ 12:53:06
Postat av: Anonym

när ska jonna och rb tävla?

2015-04-08 @ 12:57:20
Postat av: Linda

Vilka ponnyekipage i Örebro län tycker du är duktiga (förutom dig och RB då :D )

2015-04-08 @ 14:55:45
Postat av: Anonym

vad är ditt mål med Queen!? Vad är ditt mål inom ridsporten

2015-04-08 @ 15:46:23 / http://nouw.com/sunvisson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: