Svar

2015-04-08 @ 20:38:32 / Vardag
Nu kommer några svar från den lilla frågestunden i morse!
 
 
Har du planer på att köpa / ta Queen på foder när rb är såld?:) 
Svar: Queen är inte tillsalu och kommer nog aldrig bli,  jag kommer heller inte ta henne på foder. Anna är ägaren och för mig räcker det bra med att ha det som jag har det nu. När Rb är såld kommer jag bara få ännu mer tid med Queen och det blir bara bra.
 
Vilket är ditt favoritprogram utav de nya dressyrprogrammen?
Svar: Dom nya från 2015? Jag har ingen aning, har inte kollat på någon då jag bara tävlat Medelsvår C:1 och C:2 iår.

Vilka dressyrryttare inspirerar dig? Följer du många bloggar själv?
Svar: Jag följer väldigt många bloggar och två dressyrryttare som bloggar som jag följer slaviskt är Nina Rademaekers och Mathilde Hannell.

Vilka bloggar läser/följer du?
Svar: väldigt många, för många för att skriva upp alla. Men jag följer alla mina närmsta vänners, typ alla som jag följer på instagram, några "kändisar" och så kollar jag på alla som kommenterar min blogg

När ska jonna och rb tävla?
Svar: snart, snart, det är närmare än ni anar. Kommer avslöja allt imorgon!

Vilka ponnyekipage i Örebro län tycker du är duktiga (förutom dig och RB då :D )
Svar: Oj känns som jag knappt har någon koll på ponnysidan längre, men såklart är ju favvisarna Agnes och Acrobat (min gamla ponny) sen tycker jag Malin Qvarfordt är duktig, Linnea Thoren, Nathalie Busk, Elin Angergård, Emmy Strömberg och Wilma Martinsson är alla duktiga tjejer!

Vad är ditt mål med Queen?
Svar: oj, svårt att sätta något slutmål med den hästen hon har ju kapacitet för riktigt stora klasser. Men just nu är väl målet att rida Msv B, tyvärr missar vi ju junior SM som ligger redan i Maj annars hade ju det varit ett mål om det varit lite senare under året. Men jag vill väl i höst rida några Fei-program för juniorer på nationell nivå, det vore kul!

Vad är ditt mål inom ridsporten?

Svar: samma sak här, väldigt svårt att sätta ett slutmål allt beror ju på vilka förutsättningar man har och vilka hästar man får tillgång till.
 
 


Postat av: Emily

Hej Evelinn!

Vet inte om det är min telefon som det är fel på men jag kan bara se dina tre (ungefär) senaste inlägg, hittar inte ens äldre inlägg när jag går in från arkivet:( synd för ibland missar man flera inlägg verkar det som! Gör jag fel eller är det så bloggen är? Kram

Svar: Så ska det inte va:/ bloggen har infinityscroll vilket innebär att du ska bara kunna skrolla och så kommer inläggen efter varandra om du har nätverksanslutning:/
Evelinn Åkerman

2015-04-08 @ 21:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: