Valborgmässoafton!

2015-04-30 @ 15:32:00 / Vardag
Hej på er, äntligen helg och hemgång!
 
Idag är det valborg och jag tar alla chanser jag får att fira, är på väg hem från skolan nu ska direkt hoppa i ridkläderna och göra iordning stallet sen kommer Jonna och trimmar Rb, jag ska också hinna trimma Queen efter att jag instruerat dom på banan. 
Kvällen kommer spenderas med mina tjejer på fest här i närheten, jag dissade faktiskt krogen med Samir och Viktor för att umgås med mina vänner som inte fyllt 18 än ;) Det blir nog en jätte kul kväll, men lugn för jag ska upp tidigt imorgon och sätta igång med förberedningen inför en fullspäckad helg! Mer om det senare. 

Jag önskar er en trevlig Valborg!


Postat av: Ellen

Fina ni är!

Svar: tack snälla!
Evelinn Åkerman

2015-05-01 @ 22:11:16 / http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: