Fokuset

2015-02-05 @ 17:04:00 / Svar på tal
Hej! Måste bara säga att du har växt så himla mycket i mina ögon. Först när man såg dig på tävlingar och så kan jag erkänna att du verkade lite dryg. Men ju mer man läser bloggen så förstår jag att jag hade helt fel! Du är fantastiskt duktig och jag älskar bloggen ! 
Kram ;) 
 
Svar: Hej, jag vet inte vad jag ska säga, tack eller något? Kul att jag växer i dina ögon haha. Men jag kan nog erkänna att jag fortfarande är lite "dryg" på tävlingar. Eller det är iallafall vad många kan uppfatta mig som, dt är för att när jag tävlar så är jag så himla fokuserad och i min egna bubbla, ingen kan spräcka den för jag är så fokuserad på mig och hästen. Det händer ofta att jag bara går förbi folk som jag känner eller att jag inte hälsar när folk hälsar på mig men det är bara för att jag är så koncentrerad så jag skärmar av allt och alla omedvetet. Så det är inte för att vara dryg eller otrevlig jag är sån utan jag vill bara inte bli störd, sen efter ritten då är det frittfram att prata med mig och då är jag så trevlig och pratglad men det kanske man inte får uppleva för man blir så rädd för mig när jag är fokuserad haha ;) Hoppas ingen uppfattar mig dryg eller så utan att ni förstår hur jag fungerar. Det funkar bra för mig resultatmässigt!
 
 
 
Ni som har träffat mig på tävling, hur har ni uppfattat mig? det är väldigt roligt att höra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: