Fullspäckad helg

2015-02-06 @ 12:04:43 / Vardag
Fullspäckad är ett ord som stämmer ganska bra överrens med hur min helg ser ut! Jag blir nästan trött av att tänka på allt jag ska göra och måste komma ihåg. Det ligger väldigt mycket planering bakom för att få allt och klaffa den här helgen men det är roligt.
 
Idag är det fredag och jag är faktiskt ledig från skolan, egentligen skulle jag haft ridning på morgonen och sen 3 lektioner men alla blev inställda så jag tog en sovmorgon och red sen ut med Rb ihop med mamma. Nu ska jag vidare till Kumla för att rida Queen och sen tänkte jag ta en lugn och skön kväll ihop med pojkvännen, men det blir en tidig kväll för imorgon ska jag upp lika tidigt för då bär det av till Sparreholm på Jeanna Clinic. Jag har fått en fribiljett då jag lovat Lina att hjälpa henne och ta betalt för alla som ska in och se clinicen så det ska bli jätte kul att träffa alla och jag vet att jag har många bloggläsare som ska dit. Åker upp med mina vänner Agnes och Pim tillsammans med deras mammor och jag ser fram emot en jätte bra och lärorik clinic med fin ridning, tar även med mig kameran så ni som missar detta har något att se på. Sen bär det av hemåt igen till Hallsberg och då ska jag jobba 18-02 på hotellet, är sådär lagom taggad på det efter att ha varit på clinic i ett kallt ridhus hehe.
 
På söndag är det programridning som gäller för mig och Queen. Då ska vi rida MSV C:1 i Askersunds ridhus för Anna Björkman. Jag ska rida kl 11.30 sen går vi igenom programmet och tränar på våra svagheter. Ska bli jätte kul! Jag tror Josefin kommer och fotar oss sen ska jag be mamma filma hela programmet så jag själv kan se och eventuellt visa er om det ser bra ut ;) Sen ska jag vidare hem och rida Rb, han vilar på lördagen som ni kanske förstår för där går det inte att klämma in nånting mer haha.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: