Gårdagen!

2015-02-14 @ 17:38:21 / Vardag
Tänkte att jag skulle kika in och berätta lite om gårdagen, som ni säkert redan förstått så var den fullspäckad. Började med ett jätte bra dressyrpass på Rb på morgonen. Härligt att rida innan skolan tycker jag och han var jätte fin och med på noterna vilket alltid är lite extra kul. Det bådar gott kan jag tycka. Red inte så jätte länge då jag red i ganska djup snö i paddocken och då vill jag ju inte köra slut på honom eftersom det är extra jobbigt just där.
 
Queen hade energi så de räckte och blev över, hon var helt överlycklig över att få komma ut!  Red ganska kravlöst men med många övergångar för att lugna ner henne lite hehe. Hoppas energin håller i sig till träningarna och tävlingen nästa vecka.
 
Sen jobbade jag ju 17-02 på puben i hallsberg som hade invigning. SUPER fint var det! i engelsktstuk ja riktigt fint, träffade några vänner som var där och roa sig och en hel del folk kom. Stod i garderoben så jag träffa ju i princip alla och jag tror det vara över 200 st där, riktigt kul i lilla hallsberg. Men som vanligt när folk är fulla så blir det ju kaos båda polis och ambulans var där i två omgångar och ordningsvakter fick bryta flera bråk, det är ju visserligen tråkigt när folk inte vet hur man beter sig. Men jag tror överlag att alla var nöjda. Hoppas intresset för puben håller i sig!
 
Idag då, vaknade kl 15(!!!) snacka om trött? Behövde verkligen den där sovmorgonen. Ni förstår nog varför när jag hållt igång från 06-03 då förtjänar man sova 12 timmar ;) Får ofta meddelanden och kommentarer om att jag borde varva ner, tänka på mig själv och sådär och jag är väldigt glad att ni bryr er om mig. Ska försöka tänka på det så jag inte går in i väggen! Och idag är en sån slappar dag, har köpt massa godis som jag ska dela med min man framför mello men först ska jag ut och spendera några timmar med min andra man, Rb, som är avkoppling på hög nivå och balsam för själen.
 
Hoppas ni får en fin alla hjärtans dag!
 


Postat av: Michelle Petersson

Lät verkligen som en tuff dag men ändå bra. Gött att få sova ut ordentligt då. Hoppas du hade en bra dag igår :D
Kram!

2015-02-15 @ 08:00:50 / http://michellepetersson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: