Utbudet i Örebro

2015-02-05 @ 13:49:27 / Svar på tal
Hej! Har sett att du skrivit om att du tar ut equiterapeut till rb. Undrar om du har något tips om vem som är bra och som finns i Örebro län? Superbra blogg!:)

Svar: Hej! Tack för din fråga och vad roligt att du gillar bloggen. Jag kan absolut tipsa om en som är bra men jag har testat några som inte varit så bra heller men jag vill inte hänga ut någon offentligt på min blogg utan jag lämnar dom osagda så ska du få mitt tips om den bästa här i Örebro!
 
Till Rb använder vi en equiterapeut som heter Marie Liedström, hon har tidigare stått i vårat stall och har behandlat Rb i flera år. Hon använder sig utav ultraljud ist för laser vilket vi har varit mer nöjda med. Utöver det är hon också kraniosakralteapeut samt håller på med healing, sen om man väljer och tro på det eller inte det är upp till var och en men jag tycker det känns som att hon får rätt känsla av Rb iallafall och hon har verkligen gjort bra resultat med honom. 
 


Postat av: Maja

Tack för svar!!:)

Svar: tack för din fråga!
Evelinn Åkerman

2015-02-06 @ 15:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: