Boot covers

2015-01-12 @ 15:23:29 / Utrustning
Snön smälte bort på en dag här och det har inneburit vatten i massor(!) så hela ridbanan var dränkt, som tur är så blir aldrig underlaget tungt hos oss men vattenpölar kan uppstå, men det har ju aldrig hindrat mig förr och som jag alltid poängterar så är det viktigt att träna i allt för man vet aldrig vad som kan dyka upp ute på tävling så det är bäst att vara förberedd på det värsta.
 
Hur som helst, när det regnar/är blött ute så använder jag mig utav mina boot covers för att hålla lindorna torra och fräscha, det är ett jätte bra tips till alla er där ute! sitter fast med slitstark kardborrband samt resår upp och nertill som håller dessa på plats under hela ridpasset!
 
 


Postat av: Alice Persson

Vilka smarta! :)

Svar: verkligen!
Evelinn Åkerman

2015-01-14 @ 09:59:33 / http://aalicepersson.blogg,se
Postat av: amalia

Gud så smart! Sådana är verkligen värda att införskaffa!

Svar: verkligen!!
Evelinn Åkerman

2015-01-15 @ 11:02:43 / http://www.wahlrader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: