Jag blir inte klok på det här

2015-01-13 @ 12:08:00 / Vardag
Jag köpte mig en systemkamera med funktionen film för att jag ville filma mer och i bättre kvalité och visa er, men det slutar ändå med att jag står där med iphonen och lägger upp halvkassa snuttar. Jag blir inte klok på att filma med min kamera för det är ju verkligen så svårt! Dels att hitta fokuset, sen att behålla fokuset, filmar man på en grej som står helt stilla så är det ju okej men ett ekipage i rörelse är ju helt omöjligt att få bra, sen tycker jag filmerna blir så mörka oavsett om man är i ett ljust rum eller utomhus i solsken. Jag förstår inte? och om jag inte förstår hur ska jag då få min mamma att förstå och kunna filma mig när jag rider?
 
 


Postat av: Angelica Karlsson & Jalonen

Kan du inte börja med autofokus tills du fått mer knix på att filma? eller det kanske inte finns autofokus när man ska filma. :D

Svar: asså jag vet inte.. jag har ju auto fokus och inte manuellt men ändå så måste jag själv ställa in fokuset och kameran bara tappar det hela tiden :( fattar nada!
Evelinn Åkerman

2015-01-14 @ 11:55:31 / http://equua.blogg.se/
Postat av: Angelica Karlsson & Jalonen

Åh vad jobbigt! :(

2015-01-15 @ 16:40:30 / http://equua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: