1a juni

2015-06-01 @ 13:26:44 / Vardag
Årets första sommarmånad har inte bjudit på något inbjudande sommarväder direkt. Eller vad vet jag jag har stått i mörkret i grovdisken hela dagen, men när jag cykla till skolan idag så öste regnet ner. Storstädning pågår i skolan och jag har stått i disken och diskat sen kl 9, hej russinfingrar. Städningen börjar äntligen lida mot sitt slut, tack gode gud, förhoppningsvis om vi är klara idag så är vi lediga imorgon.
Efter skolan idag är det bara att svida om till skjorta och kostymbyxor och sen jobbar jag veckans första pass på hotellet. Ska försöka härda ut denna vecka och lägga ner det absolut sista krutet jag har för att klara skolan, jobb och allt.




Postat av: Ida Barsk

Vet hur det känns, har själv verkligen klämt ut det sista krutet och pluggvakat i princip varje dag nu i en vecka. Kämpa på bruden! Snart är det semester ;)

2015-06-02 @ 02:36:41 / http://idabarsks.blogg.se/
Postat av: Ellen

Kämpa på! Blir härligt sedan när det är över :)

2015-06-02 @ 09:58:57 / http://ellenshorselife.blogg.se
Postat av: Anonym

mangemakers max

2015-07-31 @ 03:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: