Kvalitetstid

2015-06-02 @ 21:20:44 / Vardag
Jag tog en paus i allt pluggande och var ute hos mina älskade hästar för att finna ny energi. Tänkte bara vara ute 10-20 min för att ta in dom men ni vet ju hur det är, tiden bara rinner iväg när man är i stallet och nu är det redan kväll. Så jag får sitta med ipaden tills natt blir morgon tror jag.

Men jag behövde verkligen komma ut till mina lyckopiller, kom ut till hagen och möttes av att båda kom springandes till mig, åh, så tog jag in dom och de fick äta lite mat. 
Winnie fick på sig ett mysigt fleecetäcke och lite extra godis eftersom jag missade hennes födelsedag i söndags. 
Och sen gjorde jag saker som gör mig lite extra glad och varm, som att skura hinkarna lite extra, lägga in mer rent spån, ge lite extra kraftfoder och ge massa pussar till mina djur.

Imorgon ska jag faktiskt upp innan skolan börjar och starta dagen i stallet, något som brukar ge min dag en extra motiviationsklick. Släpper ut hästarna innan 7, mockar och gör iordning allt sen rider jag Rb. 
Skoldagen är kort sen har jag några timmar att plugga innan jobbet börjar kl 15. 




Postat av: Ellen

så himla söt är han men också snygg!! En riktigt trevlig ponny och det är din förtjänst!

2015-06-03 @ 17:40:01 / http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: