snart är eländet över

2015-06-02 @ 14:08:41 / Vardag
Min blogg känns så där extremt tråkig och vardaglig just nu. Hoppas verkligen på att en ny motivationsvåg sköljer över mig men just nu står det faktiskt rätt still, kroppen är dränerad på energi och hjärnan har tagit semester. Hoppas kunna ge er bättre kvalité och roligare inlägg när jag får sommarlov!
 
Imorse när jag vakna kändes det som att jag hade en riktigt svår bakfylla och att någon slagit mig hårt i ansiktet. kan det vara kroppen som säger ifrån? Som tur är är vi lediga idag från skolan men jag är begravd i plugg upp över öronen som jag ska sätta fart med. 
Men jag har faktiskt några roliga saker i mitt liv också haha, som tillexempel att jag fick betyget C i matlagning och A i ett prov jag gjorde i drycker och alkohol. Sen som grädden på moset så igår när jag jobbade frågade chefen mig om jag ville jobba i sommar som jag såklart tackade ja till (!!!JAAA!!!). Så det känns skönt att ha det klart!
 
Jonna tar hand om Rb idag vilket känns bra, jag vet att han är i goda händer. Så nu kan jag fokusera med att få in allting och bli klar med den här jävla årskurs 2!
 
saknar mitt lyckopiller♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: