1a mars

2015-03-01 @ 19:13:30 / Vardag
Mars månad är kommen och som ni märker har jag redan börjat uppladdningen. Träning träning och ännu mer träning det finns inga genvägar till att bli bättre. Ser verkligen fram emot den här månaden, om 10 dagar fyller jag 18 år, en viktigt milstolpe i livet ser verkligen fram emot min stora dag och allt roligt som kommer ske efter den. Ser också fram emot att träna vidare med det fantastiska hästmaterial jag har, Rb och Queen.
 
Är så glad och tacksam för de här möjligheterna jag har, är så tacksam för att jag har min underbara mamma som alltid hjälper och stöttar mig, det är tillsammans med min mamma, mitt team, tränare, sponsorer, hästägare och hästar som gör detta möjligt för mig♥
 


Postat av: Isabelle Johansson

Bästa duu!

Svar: <3
Evelinn Åkerman

2015-03-01 @ 19:37:28 / http://isabellejohaansson.blogg.se
Postat av: Hannah S.

Önskar jag hade den samma motivationen till att träna hästarna, synd men ridsporten är ju sån att antingen satsar man helhjärtat eller inte alls..:)

Svar: så är det ju tyvärr!
Evelinn Åkerman

2015-03-01 @ 19:41:49 / http://hannahsj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så himla ödmjuk och fin ❤️ Fler borde vara som dig! ❤️

Svar: åå tack<3
Evelinn Åkerman

2015-03-01 @ 19:43:33
Postat av: Michelle Petersson

SÅ kul att det mesta känns så bra. Livet är bra härligt ibland och det ska man verkligen ta vara på :D
Kram

2015-03-01 @ 20:42:57 / http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: