Älskade häst

2015-03-02 @ 15:07:50 / Träning
Man måste påminna sig själv om att livet är så skört det är på bråkdelen av en sekund som allt kan vändas upp och ner. Ibland måste man stanna upp och leva i nuet, vara tacksam för det man har och uppskatta det för man vet aldrig när det kan vända.  <3

Idag red jag ett pass på Queen i vårsolen, de värmde så skönt så jag tre i bara tröja för första gången iår! Queen var jätte fin och i dagar som denna är jag så himla tacksam. Vi använde oss utav upphöjda cavaletti som vi travade över, fick till den bästa passagen nånsin där hon va kvick och fin. Men jag måste påminna mig om att hon är ett sto och ibland kommer protesterna speciellt när vi gör bakdelsvändningar och jag vill ha henne mer kvick och går på lite för mycket tycker hon så då får jag lugna mig lite. Galoppen var också fräsch och fin så allt känns på topp! 

Vi får se om vi tränar ihop imorgon eller på onsdag också eller både och! Det är så roligt att jobba ihop med denna positiva tjej, längtar så till vår start nästa vecka då jävlar ska vi visa dom.
Men just nu är jag bara tacksam över att jag har två fina, friska och hälsosamma hästar med livet i behåll. Kom ihåg att stanna upp och njut av stunden allihopa!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: