Favoritövning

2015-03-27 @ 16:37:03 / Träning
Just nu är min favoritövning galoppslutor på diagonalen. Galopp och sluta i sig är två väldigt lösgörande saker och att kombinera dom i ett lösgörande syfte är helt grymt bra om ni frågar mig. Då gör jag skutorna i en låg form gärna lite överböjda eller för mycket tvärning just för att få igenom det jag vill och det funkar jätte bra för oss!





Postat av: Anna Jansson

Snälla svara ifall du ska blocka mig eller inte för jag menade inte vad jag sa jag lovar att inte skriva något elakt igen. Ärligt talat så är jag lite avundsjuk på dig för jag sliter som ett djur för att få rida andras hästar. Men folk bara lovar utan att hålla det. Jag vet att det är en jättedålig ursäkt men förlåt mig eller iallafall svara mig vad du ska gjöra :(

2015-03-27 @ 16:45:17
Postat av: Anna Jansson

Kan jag iallafall få veta att du läst dethär

2015-03-27 @ 16:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: